Tahe – miks ma olen juht
Organisatsiooni arengu katalüsaatoriks on juht. Juht olla on privileeg, kuna sinu rahvas on andnud selle volitused viia nad helgemasse tuleviku. Kui sa seda ei tee, siis kaotad oma järgijad. Töötoas [...]
Organisatsiooni arengu katalüsaatoriks on juht. Juht olla on privileeg, kuna sinu rahvas on andnud selle volitused viia nad helgemasse tuleviku. Kui sa seda ei tee, siis kaotad oma järgijad. Töötoas [...]
Harju Elekter Elektrotehnika juht Indrek Ulmas räägib, millist kasu ta on saanud võttes ametijuhendite asemel kasutusele rolli tulemuskaardid. Kasulik lugemine: TRANSFORM RECRUITMENT AND MANAGE STAFF PERFORMANCE WITH A [...]
Õppiv organisatsioon: Kuidas iganädalaselt saada paremaks, olla nutikam? Kuidas luua organisatsioonis pidev paremate lahenduste otsimise ja leidmise harjumus? Kui juht soovib, et organisatsioon areneks, siis on vaja luua süsteemid, mis [...]
AS Ragn-Sells juhatuse liige Argo Rannamets räägib, kuidas läbi regulaarsete 1:1 vestluste on võimalik oluliselt võimendada töötaja tulemuslikkust ning tema panust uute nutikate lahenduste rakendamisel. Suhted, mitte võim, aitab [...]
Juba mõne nädala pärast on algamas uus kvartal. Organisatsioonid, kes on seadnud endale eesmärgiks kiiresti areneda, on kasutusele võtnud 90 päevase planeerimisrütmi, mille käigus pannakse paika organisatsiooni fookus ning joondatakse [...]
We start our journey to our dreams by wanting, but we arrive by focusing, planning and learning. - Radical Focus – Christina Wodtke Juba mõne nädala pärast on algamas uus [...]
“Meeskond on hulk inimesi, kes on pühendunud üksteise eesmärkide saavutamisele” - Patric Lencioni Probleem: Meeskonna tulemuslikus on madal, kuna meeskonna koostöö dünaamika ei toimi. Meeskonnalt oodatakse järjest paremaid tulemusi, kuid [...]
Pühendumus Inimene pole masin. Inimesel on vaja mõista, miks ta midagi teeb, kuidas tema tegevus loob väärtust. Seetõttu ongi oluline nii ettevõtte kui üksikisiku tasemel mõista, miks millegiga tegeldakse. Kui [...]
Meeskonna nädalakoosolek on juhi kõige olulisem tööriist. Kui töövahend on õieti kasutuses, siis sellest on inimestele kasu ja nad väärtustavad seda. Nädala koosoleku põhireeglid: nädala koosoleku eesmärk on hoida inimeste [...]
Inimesed mängivad teisti kui loetakse punkte. Kui inimene on kursis, kuidas ta oma eesmärkide elluviimisel edeneb, saab ta oma tegevusi pidevalt korrigeerida, et saavutada vähemaga parem tulemus. Kuidas luua tulemustabloo, [...]
Uus kvartal on algamas ning ikka ja jälle tekib meeskondandes küsimus, mis on selle kvartali fookus. Üks asi, mille meeskond ära teeb, mille tulemusena meeskonna sooritusvõime ja konkurentsivõime oluliselt paraneb. [...]
Töötuba on järelvaadatav Tegemist on ühe huvitava eksperimendi vahekokkuvõttega. Pakkusime ettevõtetele välja võimaluse tasuta kaardistada oma organisatsiooni suhtlusvõrgustiku. Nüüd on paras aeg, kus projektis osalejad jagavad oma kogemusi: kuidas kaardistus [...]
Puhanud inimesed pakatavad positiivsest energiast. Energiajäävuse seadusest teame, et energia ei kao kuhugi. Juhi suurim väljakutse on teadlikult see hindamatu potentsiaal muundada positiivseks organisatsiooni kasvu toetavaks väärtuseks. 27.augustil kell 09:30 [...]
Sel korral ma avaldan teile ühe olulise saladuse ühe väga efektiivse juhtimistöövahendi kohta. Paljud juhid, kes on selle kasutusele võtnud, on pidanud seda oma juhtimispraktikas tõeliseks läbimurdeks. Tänases organisatsiooni juhtimise [...]
Sõna “kultuur” pärineb ladina keelsest sõnast CULTUS ning tähendab hoolimist. Kui juht tõeliselt hoolib oma inimestest, siis saab ta vastutasuks oma inimeste pühendumise ühisele eesmärgile. Siin peitubki enamasti võti, et [...]
Öeldakse, et meie elukvaliteet on otseses sõltuvuses sellest milliseid küsimusi, me endale esitame. Kui plaan organisatsiooni kiiresti kasvatada, siis 4 olulisemat küsimust, millele vastuse leidmisega juht peab süsteemselt ja regulaarselt [...]
Kontaktikeskus on juba üle aasta praktiseerinud ülenädalasi 1:1 enesearengu vestlusi töötajatega. Ulvi räägib oma loo, kuidas toimus uue töövahendi rakendamine ja miks see töövahend on nii tõhus ja oluline. Maailma [...]
Frank on läbi aastate uurinud inimeste teadvuse kasvu ja tehnoloogia arengu mõju inimeste vahelisele koostööle. LIVESiences'l on üle 5 aastane edukas kogemus uute juhtimispõhimõtete rakendamisel Euroopa kiiresti arenevates ettevõtetes. Ülevaate [...]
Thinnect on kiiresti kasvav tehnoloogia ettevõtte, mis pakub ettevõtetele targal võrgul põhinevaid intellektuaalseid lahendusi, mille kaudu on oluliselt võimalik parendada pakutava pakutava teenuse kvaliteet ja efektiivsust. Ettevõtte on jõudmas kiire [...]
Kristjan on kogemustega tootmisjuht. Kui soov on muuta tootmine efektiivsemaks, siis võetakse kasutusele Lean ning alustatakse 5S rakendamisest. Viimane ei tähenda midagi muud, kui tootmisala sihipärast korrashoidmist. Puhas ja organiseeritud [...]