Aasta tegevusplaan – kogemuslugu, esineja täpsustamisel
Empowerment virtuaalne kontor Töötuba toimub Team's keskkonnas, EstoniaAasta tegevusplaan
Aasta tegevusplaan
Kuu ülevaatuskoosolek: Meeskonnaks kasvamine ja vastastikune kohustumus Läbi vahekokkuvõtete tegemise loob juht meeskonnale võimaluse kogemusest õppida. Läbi kollegiaalse kogemuse vahetamise saavad ka teised osa erinevate meeskonnaliikmete kogemusest. Koos asju arutades [...]
Organisatsioon toimib just selliste põhimõtete alusel, kui juhtmeeskond on need sõnastanud. Kui juhtmeeskond seda vastutust ei võtta, siis need reeglid tekivad iseeneslikult ja juhil jääb vaid imestada, miks inimesed käituvad [...]
Igasuguse koostöö puhul on oluline, et me lepiksime kokku lihtsad mängureeglid, mis kehtivad kõigile. Kui need puuduvad või nendest kinni ei peeta kaob mängulust. Samuti tuleb leppida kokku reeglid, kuidas [...]
Organisatsiooni arengu katalüsaatoriks on juht. Juht olla on privileeg, kuna sinu rahvas on andnud selle volitused viia nad helgemasse tuleviku. Kui sa seda ei tee, siis kaotad oma järgijad. Töötoas [...]
Harju Elekter Elektrotehnika juht Indrek Ulmas räägib, millist kasu ta on saanud võttes ametijuhendite asemel kasutusele rolli tulemuskaardid. Kasulik lugemine: TRANSFORM RECRUITMENT AND MANAGE STAFF PERFORMANCE WITH A [...]
Õppiv organisatsioon: Kuidas iganädalaselt saada paremaks, olla nutikam? Kuidas luua organisatsioonis pidev paremate lahenduste otsimise ja leidmise harjumus? Kui juht soovib, et organisatsioon areneks, siis on vaja luua süsteemid, mis [...]
AS Ragn-Sells juhatuse liige Argo Rannamets räägib, kuidas läbi regulaarsete 1:1 vestluste on võimalik oluliselt võimendada töötaja tulemuslikkust ning tema panust uute nutikate lahenduste rakendamisel. Suhted, mitte võim, aitab [...]
Juba mõne nädala pärast on algamas uus kvartal. Organisatsioonid, kes on seadnud endale eesmärgiks kiiresti areneda, on kasutusele võtnud 90 päevase planeerimisrütmi, mille käigus pannakse paika organisatsiooni fookus ning joondatakse [...]
We start our journey to our dreams by wanting, but we arrive by focusing, planning and learning. - Radical Focus – Christina Wodtke Juba mõne nädala pärast on algamas uus [...]
“Meeskond on hulk inimesi, kes on pühendunud üksteise eesmärkide saavutamisele” - Patric Lencioni Probleem: Meeskonna tulemuslikus on madal, kuna meeskonna koostöö dünaamika ei toimi. Meeskonnalt oodatakse järjest paremaid tulemusi, kuid [...]
Pühendumus Inimene pole masin. Inimesel on vaja mõista, miks ta midagi teeb, kuidas tema tegevus loob väärtust. Seetõttu ongi oluline nii ettevõtte kui üksikisiku tasemel mõista, miks millegiga tegeldakse. Kui [...]
Meeskonna nädalakoosolek on juhi kõige olulisem tööriist. Kui töövahend on õieti kasutuses, siis sellest on inimestele kasu ja nad väärtustavad seda. Nädala koosoleku põhireeglid: nädala koosoleku eesmärk on hoida inimeste [...]
Inimesed mängivad teisti kui loetakse punkte. Kui inimene on kursis, kuidas ta oma eesmärkide elluviimisel edeneb, saab ta oma tegevusi pidevalt korrigeerida, et saavutada vähemaga parem tulemus. Kuidas luua tulemustabloo, [...]
Uus kvartal on algamas ning ikka ja jälle tekib meeskondandes küsimus, mis on selle kvartali fookus. Üks asi, mille meeskond ära teeb, mille tulemusena meeskonna sooritusvõime ja konkurentsivõime oluliselt paraneb. [...]
Töötuba on järelvaadatav Tegemist on ühe huvitava eksperimendi vahekokkuvõttega. Pakkusime ettevõtetele välja võimaluse tasuta kaardistada oma organisatsiooni suhtlusvõrgustiku. Nüüd on paras aeg, kus projektis osalejad jagavad oma kogemusi: kuidas kaardistus [...]
Puhanud inimesed pakatavad positiivsest energiast. Energiajäävuse seadusest teame, et energia ei kao kuhugi. Juhi suurim väljakutse on teadlikult see hindamatu potentsiaal muundada positiivseks organisatsiooni kasvu toetavaks väärtuseks. 27.augustil kell 09:30 [...]
Sel korral ma avaldan teile ühe olulise saladuse ühe väga efektiivse juhtimistöövahendi kohta. Paljud juhid, kes on selle kasutusele võtnud, on pidanud seda oma juhtimispraktikas tõeliseks läbimurdeks. Tänases organisatsiooni juhtimise [...]
Sõna “kultuur” pärineb ladina keelsest sõnast CULTUS ning tähendab hoolimist. Kui juht tõeliselt hoolib oma inimestest, siis saab ta vastutasuks oma inimeste pühendumise ühisele eesmärgile. Siin peitubki enamasti võti, et [...]
Öeldakse, et meie elukvaliteet on otseses sõltuvuses sellest milliseid küsimusi, me endale esitame. Kui plaan organisatsiooni kiiresti kasvatada, siis 4 olulisemat küsimust, millele vastuse leidmisega juht peab süsteemselt ja regulaarselt [...]