Inimesed ostavad nii tooteid kui ka teenuseid ALATI inimeste, mitte brändide käest ning tänapäeval müük ja turundus võtmeisikute persoonibrändingu kaudu annab kõige suurema konkurentsieelise, mida ei ole võimalik kopeerida.
“Ausalt öeldes ei tea mina küll ühtki turgu ega ärivaldkonda, kus ei valitseks suur konkurents. Ent kohe päris kindlasti tean ma seda, et ükskõik kui suur konkurents ka turul või ärivaldkonnas valitseb, leidub alati neid, kellel läheb suurepäraselt, ja neid, kes kiratsevad.”
“Viis, kuidas te ennast turundate, avaldab jõulist mõju sellele, milliseid kliente ligi meelitate ja millist hinda oma kauba eest küsida võite, mida iganes te siis ka müüte: värskelt küpsetatud leiba, raamatupidamisteenust või IT-toe teenust. Laialt levinud arvamuse kohaselt on „toode kõige olulisem”, paremat toodet või teenust pakkudes paranevad automaatselt ka šansid seda müüa ja veel kõrgema hinna eest.
Osalt on see küll tõsi, ent kui teie toode või teenus jõuab „piisavalt heale” tasemele, hakkab oma rolli mängima kahaneva tulu seadus. Lõppude lõpuks, kui palju võib teie poolt pakutav IT-tugi, raamatupidamisteenus või värske leib nüüd ikka konkurentidest parem olla? Kui olete teatava taseme saavutanud, tuleb tõeline kasum hoopis sellest, kuidas te ennast turundate.”
Allan Dib. “Üheleheküljeline turundusplaan”.