Kõik mida me suudame ette kujutada on teostav.
25. märtsil, rääkis oma kogemusloo Margus Liivamägi, kes on edukalt erinevatest ettevõtetes juhtinud äriarendamisega seotud protsesse. Põhiülesanne on olnud mõista, kes on klient ning kuidas luua kliendi ootusi ületav teenus. 2020 aastal Margus alustas õpinguid Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis Teenuste disain ja juhtimine erialal.
Marguse töötoa slaidid
Disain mõtlemise harjutus – Kuidas disainida kingi tegemise protsessi
IDEO video, kuidas toimib disain mõtlemisprotsess parima ostukorvi loomisel
Juhised, kuidas Google’s disainitakse uusi teenuseid.
Kuidas Apple tagab organisatsioonis Innovatsiooni
Mis on ühist ettevõtte tuleviku visioneerimisel ja teenuste disainimisel. Võib olla on tegemist ühe asjaga, kuid me kasutame erinevaid väljendeid ja mõisteid. SAP AG juht Hasso Plattner oli üks esimesi, kes sellist seost tähele pani ning tänaseks on edukalt seda oma tegemistes rakendanud.
Organisatsioonikultuur fokuseerib vaid ühele eesmärgile: luua toode või teenus, mida kliendid väärtustavad. Juhi toode on tema organisatsioon. Läbi kultuuri kehtestab juht sihid ja käitumisreeglid, disainib oma ettevõtte. Kui need on piisavalt ambitsioonikad ning neist lähtuvalt komplekteeritakse meeskond, siis juhtuvad õiged asjad ja tehakse asju õieti.