Visioon – kogemuslugu

Loading töötoad

Pühendumus

Inimene pole masin. Inimesel on vaja mõista, miks ta midagi teeb, kuidas tema tegevus loob väärtust.

Seetõttu ongi oluline nii ettevõtte kui üksikisiku tasemel mõista, miks millegiga tegeldakse. Kui see on selge, siis võid julgelt 2/3 oma ettevõtte protsessireeglitest visata prügikasti.

Uus põlvkond ei käi lihtsalt tööl, nad tahavad teha midagi, mis muudab maailma. Kui organisatsioonil puudub karismaatiline eesmärk, siis on talente keeruline kaasata.

Kuid selle mündil on ka teine pool, kui maailma kiiresti muutub, siis kui detailselt visioon kirjeldada ning kuidas mitte kulutada üleliia palju aega toimingutele, tuleviku arvamisele, mis väärtust ei loo.

Kui tahad, et sinu meeskond on ühel lehel, siis pead alustama selle lehe loomisest. Kui ettevõtte visioon, strateegia ja 1 aasta initsiatiivid ei mahu ühele lehele, siis inimestel on keeruline mõista ja omaks võtta, mis on oluline.

Töövahend: One Page Strategy Plan

Go to Top